Termeni si conditii | Drag de Lemn
top of page

Termeni şi condiţii

Termeni și definiții:

VÂNZĂTOR: Magazinul Drag de Lemn înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor, după cum urmează:

  • ADCA RETAIL SRL (RO36424708, sediu social Strada Preciziei 3, sector 6, Bucuresti)

  • GENAMI RETAIL SRL (RO47258058, sediu social Str. Aleea Poet Ovidiu, Nr. 4, Et. 2, Ap. 9, localitatea Ovidiu, județ Constanța)

 

CUMPĂRĂTOR / CLIENT: acea persoană fizică sau juridică înregistrată cu CONT sau nu pe site-ul dragdelemn.ro și/sau subdomeniile sale (denumite in mod colectiv in continuare „Site-ul“ sau „Site-ul dragdelemn.ro“), care și-a dat acordul cu privire la toate clauzele specifice site-ului (inclusiv prezenta secțiune de Termeni si Condiții) și efectuând o comandă prin intermediul acestui site, manifestându-si intenția de a achiziționa produse și servicii Drag de lemn.

 

CONT: format dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permit Cumpărătorului să transmită comenzi și conține informații despre Cumpărător și istoricul acestuia pe site-ul dragdelemn.ro. Orice Vizitator isi poate crea un cont Drag de Lemn cu respectarea condițiilor de utilizare a prezentului site, respectiv cu respectarea Termenilor si Condițiilor Drag de Lemn.

CONTRACTUL: reprezintă o comandă validă, confirmată de către Vânzător.

 

COMANDA: este o ofertă de cumpărare prin apăsarea butonului Adaugă in Coș din Site, prin care Cumpărătorul face o oferta de cumpărare cu privire la produsele selectate cu respectarea prevederilor Termenilor si Condițiilor si a prețurilor de vânzare a Produselor în vigoare la data plasării comenzii - oferta de cumpărare/comanda necesită acceptarea expresă din partea Drag de Lemn.

 

PRODUS / SERVICIU: care urmează a fi furnizat respectiv prestat de către VÂNZĂTOR, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și înscrise în comandă, respectiv factură.

 

VIZITATOR este o persoană care accesează site-ul www.dragdelemn.ro

 

UTILIZATOR este un Vizitator al Site-ului care se înregistrează / își creează un Cont pe acest site.

 

I. Procesul de vânzare pentru site-ul www.dragdelemn.ro

Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.

Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.

Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.

Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.

În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale (Factura de marfă și servicii).

Obiectul Contractului îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Anumite produse cum ar fi ușile nu pot fi vândute online ci doar în magazinele Drag de Lemn deoarece sunt considerate produse la comandă. Excepție de la această regulă sunt ușile tip filomuro care necesită goluri de zidărie fixe dar și ușile aflate în stocul Drag de Lemn sau la furnizor.

Comanda Clientului

Clientul poate să facă comanda cu sau fără înregistrare în SITE. Clientul selectează produsele, își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului online https://www.dragdelemn.ro, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” În „Coșul meu”, clientul are posibilitatatea să parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului „Finalizează comanda". Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.

Prețul Contractului

Îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.

Reduceri promoționale

Campanie desfășurată de către Vânzător ce presupune reducerea prețului pentru diferite categorii de produse, în anumite perioade de timp. Toate condițiile de desfășurare a campaniilor (perioada de desfășurare a campaniei, produsele vizate de campanie, condiții de acordare a reducerilor, dacă este cazul) sunt definite în Regulamentul aferent fiecărei campanii (detalii mai jos)

Modalități De Plată

Prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, funcție de opțiunea clientului:

  • Card bancar pentru comenzi online sau pentru plată în magazinele Drag de Lemn.: Poți achita cu card bancar în deplină siguranță comanda ta online pe site-ul nostru prin platforma internațională Stripe. De asemenea, poți achita cu card bancar și în magazinele Drag de Lemn.

  • Card bancar la curier: Această opțiune vă permite să plătiți cu un card bancar direct către curier la livrare. Transportatorul va avea un cititor portabil de carduri bancare pentru plățile cu cardul la livrare. După finalizarea plății, curierul vă va furniza o chitanță de plată și o factură a comenzii dumneavoastră.

  • Numerar la magazinele Drag de Lemn: Poți achita comanda ta cu numerar și în magazinele Drag de Lemn. Pentru numerar, conform legilor in vigoare, plata trebuie să se incadreze în limita maximă a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice.

  • Ramburs la curier sau la echipa de livrare Drag de Lemn: Această metodă de plată îți permite să plătești comanda cu numerar în limita maximă a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice direct către curier la livrare sau către echipa de livrare Drag de Lemn. În timpul livrării produselor, asigură-te că ai suma exactă de numerar specificată în comanda ta. Plata se va efectua în momentul în care curierul sau echipa de livrare Drag de Lemn ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitată.

  • Transfer bancar: Plata prin ordin de plată este cunoscută și ca plată prin transfer bancar.  Detaliile de plată le veți primi în email-ul de confirmare al comenzii. Recomandăm ca după finalizarea transferului bancar să trimiteți dovada plății către office@ragdelemn.ro.

 

Livrarea Produselor

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. În cazul în care o comandă conține mai multe produse, cu termene de livrare diferite, se va efectua o singură livrare în termenul stabilit de Vânzător, conform disponibilității afișate pe site în momentul plasării comenzii. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Produsele Vânzătorului se pot livra demontate sau ansamblate conform specificațiilor care apar pe site, în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (cum ar fi non-limitativ: autorități vamale, agenți vamali, transportatori, etc.), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1). Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs (ÎN CURS DE COMPLETARE PE SITE) și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului, de decizii ale producătorilor ori de intervenția unor autorități în procesul de transport /verificare /taxare /livrare.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.


OPȚIUNI DE LIVRARE

1. Livrare prin curier rapid / livrare paletizată / flota auto Drag de Lemn

Costul de transport prin curier rapid, pentru produsele compatibile (produse cu volum mic sau cu risc mic de deteriorare) si in aria de acoperire a curierului (Sameday, Urgent Cargus, Fan Courier, DPD, etc), este 49 RON. De asemenea, pentru anumite zone, livrarea produselor se poate realiza cu flota auto Drag de Lemn, pretul fiind acelasi: 49 lei.

Costul pentru transport paletizat pentru produsele mari (ex: usi, parchet, mobilier, riflaje din lemn,etc) este de 189 lei. Produsele din aceasta categorie necesita transport specializat.

Costul transportului va fi afisat la completarea datelor in Checkout.

Din masuri de siguranta, produsele voluminoase NU vor fi expediate prin curierat rapid pentru a preveni deteriorarea.

Pentru comenzi cu valoare mai mare de 5000 lei, livrarea produselor este gratuită.

Livrarea tuturor produselor se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi duse pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa. În cazul în care locația nu permite accesul autoutilitarei până în fața casei / blocului, clientul este răspunzător pentru preluarea produselor din cel mai apropiat loc posibil.

Serviciul de manipulare până în casă poate fi oferit separat doar pentru București, judetul Ilfov, judetul Arges, judetul Teleorman, judetul Dambovita, judetul Buzău, judetul Ialomita, judetul Calarasi, judetul Giurgiu, judetul Prahova, judetul Constanța și poate fi discutat ulterior lansării comenzii cu consultantul Drag de Lemn.

Serviciul de montaj, acolo este cazul, poate fi oferit separat și poate fi discutat ulterior lansării comenzii cu consultantul Drag de Lemn.

2. Ridicare personala de la depozitul Drag de Lemn din Bucuresti, Str. Preciziei 3, Depozit D2, Sector 6, cod postal 062204. Aceasta optiune este fara niciun cost.

TIMPUL DE LIVRARE

Livrarea standard pentru produsele aflate în stoc se face în 2-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se află in stoc, termenul de livrare general este afisat pe pagina produsului.. Un consultant va confirma imediat dupa comanda termenul exact de livrare in functie de disponibilitatea produselor.

II. Politica de returnare pentru site-ul www.dragdelemn.ro

Persoanele fizice care achizitionează produse din magazinul online www.dragdelemn.ro au posibilitatea sa returneze produsul/produsele fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia/acestora.

1. Completează formularul de retur de aici sau trimite-ne un email cu toate informațiile la office@dragdelemn.ro

2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi. Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreună cu ambalajul original al acestuia, nedeteriorat, inclusiv toate accesoriile primite și o copie a facturii Retragerea ta din contract va fi posibilă doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificare,. Costurile de returnare sunt suportate de către cumpărător, conform legii.

Adresa la care trimiti coletul este :

ADCA RETAIL SRL
Strada Preciziei 3, Sector 6, depozit D2, cod postal 062204, Bucuresti.

3. Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificării, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completat contul IBAN si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul. Nu se poate face catre terti.

4. Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

5. Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

6 In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata7..

7. In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractului, clientul avand obligația să trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

IMPORTANT!

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant
- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid
- produsele confectionate la cererea consumatorului
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protective a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator

III. Garanție și Service

  1. Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

  2. Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://www.dragdelemn.ro/, produse care respectă descrierea, tipul, cantitatea și calitatea și dețin funcționalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea precum și calitățile și caracteristicile inclusiv în materie de durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și securitate. Bunurile corespund scopului special pentru care cumpărătorul le solicită, scop pe care cumpărătorul are obligația de a-l aduce la cunoștința vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului și pe care vânzătorul îl acceptă. De asemenea, produsele corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de același tip, posedă calitatea și corespund descrierii modelului expus, pe care cumpărătorul are posibilitatea de a-l vedea și testa. Produsele sunt destinate uzului casnic/domestic, cu excepția produselor destinate expres utilizării profesionale. Produsele sunt livrate împreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de instalare sau orice alte informații necesare. Produsul este considerat neconform dacă nu corespunde descrierii de mai sus. Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate. În cazul în care se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea sau înlocuirea produsului. Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform dacă:

    1. Vânzătorul nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau vânzătorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile (vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri disproporționate).

    2. Se constată o neconformitate, în pofida eforturilor vânzătorului de a o remedia.

    3. Neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul de încetare imediată a contractului.

    4. Vânzătorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru cumpărător, ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.

 

Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră lipsă de conformitate dacă la momentul încheierii contractului cumpărătorul a fost informat în mod explicit că o anumită caracteristică a bunurilor nu corespunde cerințelor obiective de conformitate, iar cumpărătorul acceptă acest lucru (în mod expres și separat) la momentul încheierii contractului de vânzare. Orice neconformitate care este constatată în termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumată a fi existat în momentul livrării bunurilor, până la proba contrarie sau cu excepția cazului în care această prezumție este incompatibilă cu natura bunurilor sau cu natura neconformității. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele - la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.

 

Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, cumpărătorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă ar impune vânzătorului costuri disproporționate, inclusiv în raport de valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea, gravitatea neconformității sau dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru cumpărător.

  1. Vânzătorul acordă garanție care începe de la data livrării produselor pentru o perioadă de 2 ani. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării, Cumpărătorul are obligația de a verifica produsele cu privire la orice deficiențe cantitative sau calitative (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.) și de a informa vânzătorul în cel mai scurt timp. Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

  2. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul într-o perioadă de maxim de 15 zile calendaristice, într-un termen stabilit de comun acord, cu excepția situației când această măsură este imposibilă (dacă în acest timp nu se pot asigura produse sau piese de schimb identice pentru înlocuire) sau disproporționată.

  3. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenul de garanție de 2 ani se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul în care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate și până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către cumpărător.

  4. Condițiile de întreținere și utilizare a produselor achiziționate sunt descrise în "Ghidul de întreținere si utilizare a produselor Drag de Lemn" disponibil în magazin sau la www.dragdelemn.ro/utile/ghid-intretinere

  5. Cumpărătorul este informat cu privire la actualizări și îi sunt furnizate actualizări pentru produsele cu elemente digitale, inclusiv actualizări de securitate, care sunt necesare pentru a menține conformitatea acelor bunuri, conform prevederilor legale.

  6. Acolo unde este cazul, montajul produselor de către Vânzător la locația indicată de Cumpărător nu face obiectul facturii ce conține produsele și nu este inclus în prețul plătit de Cumpărător. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu flota auto Drag de Lemn sau pe documentul de transport furnizat de curier.

  7. Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. După efectuarea montajului și instalării și după efectuarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de Cumpărător prin semnătură, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau a stofei (la canapele, tabureți și fotolii) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.

  8. În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru Livrare, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.

  9. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Municipiului București de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform cu legislația în vigoare în România.

  10. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:

    • dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;

    • tăierea sau zgârierea materialelor;

    • frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;

    • folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;

    • așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;

    • folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);

    • dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);

    • udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru - apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);

    • împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);

    • folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.

Ghid pentru întreținerea produselor

  1. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o.

    • ștergeți săptămânal canapeaua cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);

    • hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu soluții speciale încercate în prealabil;

    • nu expuneți produsele la radiații solare directe;

    • păstrați produsul în limite normale de umiditate și temperatură;

    • după ce ați probat soluția de curățare, curățați fără să frecați, treceți ușor cu cârpa;

    • urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă anterior;

    • probați curățarea urmelor vizibile cu o gumă de șters creionul;

    • urmele de gumă de mestecat se îndepărtează râcâindu-le cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;

    • tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate;

  2. Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzări de bunuri.

 

IV. Cesionarea și Subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.

V. Forță majoră

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

VI. Regulamente Campanii și Concursuri

Această secțiune este dedicată regulamentelor de campanie organizate pe www.dragdelemn.ro și concursurilor cu premii organizate pe www.dragdelemn.ro și prin intermediul platformelor de comunicare online.

Vezi aici regulamentul campaniei de reduceri din perioada 01.04.2024 - 30.04.2024: Regulament campanie reduceri

VII. Legea aplicabilă - Jurisdicția

Site-ul www.dragdelemn.ro este proprietatea companiei S.C. ADCA RETAIL SRL, societate română cu sediul în Strada Preciziei, nr. 3, sector 6, București, telefon: 0771.459.641 înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului București sub nr. J40/17179/2020, având codul fiscal nr. RO36424708, ce poate fi contactată la adresa de email: office@dragdelemn.ro.

În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vânzare, precum si la produsele și serviciile Drag de Lemn disponibile online, ne puteți contacta la telefon 0771.461.001, de luni pana vineri, în intervalul orar 10:00 - 18:00 și sâmbătă în intervalul orar 10:00 - 16:00

Prin utilizarea site-ului www.dragdelemn.ro și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul www.dragdelemn.ro se supune legilor din România.

Vânzătorul va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la office@dragdelemn.ro

CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din București.

Descrierea serviciului

www.dragdelemn.ro a fost realizat pentru a oferi servicii de informare, în mod gratuit, asupra produselor și serviciilor practicate de Drag de Lemn, tuturor celor care accesează www.dragdelemn.ro. Alte servicii care vor fi implementate, în timp, în cadrul site-ului sunt supuse acelorași condiții, în afară de cazul în care acestea nu au condiții de folosire distinct formulate.

Utilizatorii au acces gratuit la serviciile www.dragdelemn.ro.

www.dragdelemn.ro își rezervă dreptul de a restricționa utilizarea oricărui serviciu al site-ului în interes comercial.

Prin utilizarea www.dragdelemn.ro sunteți de acord să nu folosiți niciun sistem automat, care accesează site-ul într-o manieră care trimite mai multe mesaje de cereri site-ului într-o perioadă de timp, rezonabilă pentru ca o persoană să poată să utilizeze această convenție.

www.dragdelemn.ro poate derula în orice moment campanii publicitare și/sau promoții, în orice secțiune din site. Campaniile și promoțiile derulate de www.dragdelemn.ro nu necesită acordul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului. Spațiile și dimensiunea campaniilor publicitare și promoțiilor nu necesită acordul vizitatorilor și poate fi schimbat oricând fără a necesita anunțarea prealabilă.

Drepturi de autor

Conținutul site-ului este proprietatea companiei ADCA RETAIL SRL și a companiilor partenere care vor fi citate ca sursă de conținut și nu poate fi preluat, difuzat, vândut sau revândut decât cu acordul scris al ADCA RETAIL SRL.

Utilizarea cookie-uri

Pentru a afla mai multe despre modalitatea de interacțiune cu website-ul nostru vă rugăm să accesați Politica de Cookies.

bottom of page